Dne 3. května jsme se spolu s dvěma dalšími školami vydali na nezapomenutelnou cestu do Anglie. V sobotu ráno jsme dorazili do srdce Belgie, Bruselu, kde na nás čekala fascinující mozaika památek a muzeum evropských dějin, které nás uchvátilo svou historií.

Odpoledne nás cesta zavedla do malebného města Bruggy, jehož kouzlo jsme objevovali nejen při procházkách mezi historickými stavbami, ale i plavbou lodičkami po tamějším kanálu. Po dni plném dojmů jsme našli útočiště v hostelu, kde jsme přenocovali, připraveni na další dobrodružství.

Nedělní ráno začalo snídaní, po níž jsme zamířili do Anglie. Přes Francii jsme se dostali k trajektu, který nás přes kanál La Manche převezl do Doveru. Tento den jsme převážně strávili na cestě, ale stihli jsme navštívit vodní středověký hrad Leeds, jehož zahrada byla zářivou oázou květin. Večer jsme dorazili k našim londýnským rodinám, které nás hostily po zbytek pobytu.

Druhý den nás Londýn přivítal svou majestátností. Navštívili jsme Tower of London, prošli se po ikonickém Tower Bridge a obdivovali další skvosty v muzeích. Na Greenwichské hvězdárně jsme stanuli na nultém poledníku, kde jsme cítili, jak se historie setkává s přítomností.

Třetí den nás zavál do Brightonu, kde nás uchvátily křídové útesy, které se tyčily nad mořem jako němí svědci času. Město nás okouzlilo také množstvím obchodů a příznivým počasím, které umocnilo naši radost z objevování.

Čtvrtý den se nesl ve znamení odjezdu, ale Londýn nám ještě poskytl své poslední poklady. Plavba po řece Temži nás zavedla do centra, kde jsme obdivovali Big Ben, Buckinghamský palác a London Eye, z jehož výšin jsme měli město jako na dlani.

Večer jsme se vydali na zpáteční cestu, srdce plná nádherných vzpomínek a zážitků, které nás budou provázet celý život. Ve čtvrtek večer jsme dorazili zpátky do Šumavských Hoštic, kde nás už netrpělivě vyhlíželi naši rodiče. Anglie nás okouzlila svým půvabem a jedinečností a jsme vděční za možnost poznat tuto úchvatnou zemi.